Telefonische bereikbaarheid soms verstoord
Wij merken dat de telefonische bereikbaarheid soms te wensen overlaat. Hierdoor zijn wij niet altijd goed bereikbaar omdat de nieuwe telefooncentrale nog niet optimaal functioneert. Laat ons svp weten wanneer en hoe laat u belde, met welk nummer en met welke provider. Wij laten het dan uitzoeken door onze leverancier.
Contact
- 010-4651062
- 010-4651062 (optie 1)
Sinds onze verhuizing in februari van dit jaar maken wij gebruik van een geheel nieuwe telefonie centrale. Op zich zou dit een verdere verbetering moeten zijn, maar wij krijgen helaas berichten dat de verbinding soms wordt verbroken terwijl mensen in de wachtrij staan. Wij zijn dit aan het uitzoeken met onze leverancier. Hiervoor hebben wij informatie nodig over wanneer u precies belde, met welk nummer, met welke provider en welke keuze u precies maakte in het keuze menu.
U kunt dit doorgeven via het volgende mail-adres:
praktijkritterkuipers@hotmail.com
Wij hopen uiteraard snel de problemen te kunnen oplossen. U kunt ons ook altijd bereiken middels een E-consult waarbij u uw bericht kunt richten aan de betreffende medewerker.
Excuses voor het ongemak!